صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران

برخی برای انتخابات مجلس دندان طمع تیز کرده‌اند

برخی برای انتخابات مجلس دندان طمع تیز کرده‌اند
دولت‌ها معمولا مایل به تشکیل مجالس هماهنگ با خود بوده و افرادی که کمتر سوال و نقد کنند، مورد تایید آن‌ها هستند اما این مساله مطلوب ملت نیست.
مهرداد بذرپاش عضو هیئت‌رئیسه مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: دولت‌ها معمولا مایل به تشکیل مجالس هماهنگ با خود بوده و افرادی که کمتر سوال و نقد کنند، مورد تایید آن‌ها هستند اما این مساله مطلوب ملت نیست. 
 
وی مسئله اقتصاد را اولویت اصلی مجلس آینده دانست و گفت: چنانچه شرایط رکود اقتصادی کشور که در 5-6 دهه اخیر بی‌سابقه بوده ادامه داشته باشد، ایجاب می کند که کسانی که داوطلب نمایندگی مجلس می‌شوند در حوزه اقتصاد برنامه داشته باشند.
 
بذرپاش در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به حساسیت انتخابات آتی مجلس ابراز کرد: انتخابات‌ها همیشه در کشور ما از حساسیت بالایی برخوردار بوده‌اند و این بار هم مستثنی نیست اما برخی افراد مثل همیشه برای انتخابات دندان طمع تیز کرده و احساس می‌کنند که امسال فضای متفات‌تری برای نفوذشان در ارکان تصمیم‌ساز کشور در اختیارشان قرار گرفته اما ملت هوشیار ایران همواره نشان داده که با بصیرت در عرصه‌های مختلف حضور داشته است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید