صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با خبرگزاری مهر

مثنوی هفتاد من کاغذ اوقات فراغت

مثنوی هفتاد من کاغذ اوقات فراغت
ایجاد بستر نشاط متناسب با فرهنگ ایرانی-اسلامی، تخلیه هیجان های جامعه جوان بسیار اهمیت دارد اما می بینیم که ناخودآگاه شهربازی ها را تعطیل می کنند و کسی هم پاسخ نمی دهد.
مهرداد بذرپاش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم برنامه های خوب و فراگیر در حوزه اوقات فراغت اجرایی کنیم. جوان ها غیر از گذران اوقات فراغت و نشاط نیازمند یادگیری مهارت هستند.

وی به رونق کم کانون های فرهنگی مساجد، مدرسه ها و دانشگاه ها اشاره می کند و اعتقاد دارد: برخی از مسئولین بهانه بودجه را می گیرند و برخی کلا حوصله این اقدامات را ندارند. برخی هم با بهانه اینکه این کارها اثربخشی کمتری دارد آن را رها کرده اند. از طرفی هجوم فزاینده القائات سبک زندگی مصرفی و غیر سازنده و غیر موثر که به جامعه ایرانی تحمیل شد و ایران را به سمت جامعه مصرفی بی تفاوت نسبت به مسائل کشور و دنیا بر مبنای فرد گرایی و زندگی خصوصی سوق می دهد و این دستور کار رسانه های معاند و بدخواه ایران است. که در برخی حوزه ها هم موفق بوده اند.

وقتی ورزش متعلق به جامعه چند صد نفری می شود!
بذرپاش کم کاری برنامه ریزان و هجوم القائات مصرف گرایی رسانه های بیگانه که آمار نامناسبی دارد را زیبنده جامعه اسلامی ایران نمی داند و تاکید می کند: فکر اینکه چه باید کرد خود مثنوی هفتاد من است. برخی نسخه های ایجابی و برخی نسخه های سلبی می پیچند. اما حتما دو نسخه را لازم می دانیم.

این نماینده مجلس در ادامه به ارائه راهکار می پردازد و می گوید: توسعه ورزش همگانی باید بدون شک یکی از راهبردهای برنامه ریزان باشد. اما متاسفانه این امر محدود به ورزش قهرمانی در مقیاسی محدود شده است که ذهن ما را به سمت جامعه چندصدنفری ورزش قهرمانی سوق می دهد. می دانید که افسردگی عارضه قطعی جامعه دور از ورزش است.

وی می افزاید: ایجاد بستر نشاط متناسب با فرهنگ ایرانی-اسلامی، تخلیه هیجان های جامعه جوان بسیار اهمیت دارد اما می بینیم که ناخودآگاه شهربازی ها را تعطیل می کنند و کسی هم پاسخ نمی دهد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید