در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت

جوانان بیش از سازمان، نیازمند همت مسئولان هستند

جوانان بیش از سازمان، نیازمند همت مسئولان هستند
اگر عدد حدود 70 تا 80 هزار میلیارد تومان معوقات وام بانکی را قبول کنیم کل نیاز پرداخت سالیانه وام ازدواج درصورتی که همه کسانی که ازدواج می‌کنند متقاضی دریافت وام باشند حدود 4 هزار میلیارد تومان است این عدد آن‌قدر کم است که به بهانه این‌که منابع نداریم و نمی‌توانیم پرداخت کنیم نباید از زیر آن شانه خالی کرد.
مهرداد بذرپاش درگفت و گو با خبرگزاری خانه ملت گفت: دولت وقت خود را در حوزه جوانان صرف راه‌اندازی سازمان جدید نکند چرا که نهادها وسازمان‌های موجود برای اقدام درخور پاسخگو هستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه مطلب افزود: ظرفیت مغفول مانده  شورای عالی جوانان باید موردتوجه قرار بگیرد. سازمان ملی جوانان هم در تشکیل دبیرخانه شورای عالی جوانان که زیر نظر رئیس جمهور است به مرور زمان تبدیل به سازمان ملی جوانان شود. پس دولت بسیاری از کارهای بر زمین مانده را می‌تواند دنبال کند.

بذرپاش تصریح کرد: کلیت هیأت دولت باید به امور جوانان بپردازد وزیر ورزش و جوانان به عنوان دبیر شورای عالی جوانان پیگیری امور را انجام دهد مثلا اگر کمتر از 5 درصد معوقات بانکی وصول شود این مبلغ کل نیاز وام‌های ازدواج‌ را پاسخگوست.

وی افزود: اگر عدد حدود 70 تا 80 هزار میلیارد تومان معوقات وام بانکی را قبول کنیم کل نیاز پرداخت سالیانه وام ازدواج درصورتی که همه کسانی که ازدواج می‌کنند متقاضی دریافت وام باشند حدود 4 هزار میلیارد تومان است این عدد آن‌قدر کم است که به بهانه این‌که منابع نداریم و نمی‌توانیم پرداخت کنیم نباید از زیر آن شانه خالی کرد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس ادامه داد: موضوع جوانان ایجاد سازمان جدید نیست موضوع همت و اهمیت انجام کار است. همه دولت باید متکفل امر جوانان باشند البته ما در مجلس هم باید با حمایت از این اقدامات٬در صورت نیاز وضع قوانین جدید و بخش اعظم کار ما که نظارت بر حسن اجرای امور است وظیفه خود را انجام دهیم.

رییس فراکسیون جوانان مجلس تصریح کرد: جوان فریبی نکنیم و جوان را سرکار نگذاریم٬نگاه تهدیدی به جوان نداشته باشیم٬جوان یک فرصت بی‌بدیل است حتی اگر مادی هم نگاه کنیم با حضور این نسل جوان است که رشد و پیشرفت اقتصادی کشور تضمین می‌شود چراکه جوان مسلط به دانش روز٬نشاط و انگیزه کافی برای تحرک و پویایی است. کمتر درگیر شدن به مسائل عمومی زندگی٬محافظه کار نبودن و داشتن شجاعت تصمیم‌گیری و درعین حال آرمانی رفتار کردن می‌تواند ما را به نقاط مطلوب و خوبی برساند.پس وقت را بیش از این تلف نکنیم جوانان را بهتر ببینیم و بهتر درک کنیم به طورقطع آینده ازآن ملت پرافتخار ایران است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید