صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در تذکر شفاهی

آیت الله مهدوی کنی عالمی بود که رنگ اخلاص را از میان همه رنگ ها انتخاب کرد

آیت الله مهدوی کنی عالمی بود که رنگ اخلاص را از میان همه رنگ ها انتخاب کرد
آیت الله مهدوی کنی عالمی بود که رنگ اخلاص را از میان همه رنگ ها انتخاب کرد و به همان سیاق سیاست ورزی اش چه آرام و با طمانینه از میان ما رفت، گویی نمی خواست ما را اذیت کند، همیشه بر همین روش بود، انقلابی اما آرام و وزین، بی جار و جنجال بود این شیخ انقلاب.
مهرداد بذرپاش در نشست علنی چهارشنبه30مهرماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت عالم و فقیه ربانی آیت الله مهدوی کنی، گفت: آیت الله مهدوی کنی عالمی بود که رنگ اخلاص را از میان همه رنگ ها انتخاب کرد و به همان سیاق سیاست ورزی اش چه آرام و با طمانینه از میان ما رفت، گویی نمی خواست ما را اذیت کند، همیشه بر همین روش بود، انقلابی اما آرام و وزین، بی جار و جنجال بود این شیخ انقلاب.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: باید گفت در این پاییز، فصل برگ ریزان، برگ زرینی از درخت تنومند انقلاب افتاد و غم پاییزی ما را کامل کرد.

وی با بیان اینکه در فتنه 88 نیز این برگ زرین مثال زدنی رفتار کرد و ثابت کرد همه رفاقت ها در زیر چتر انقلاب معنا پیدا می کن گفت: هر چقدر سابقه هم داشته باشی قدرت به میزان فاصله از ولی تعریف می شود.
این عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه آمارهای اعلامی دولت را نباید با دیده تردید نگریست و حرمت امامزاده را باید متولی نگه دارد گفت: چگونه تا 6 ماه قبل رشد اقتصادی کشور منفی 6/5 بود اما در سه ماهه اول امسال مثبت 6/4 شده است این به معنای رشد 10 درصدی در اقتصاد است که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته هم ادعا نمی شود.
بذرپاش با تاکید بر اینکه یا سیاه نمایی در دولت قبل اشتباه بود یا آماری که در دولت یازدهم اعلام می شود، تصریح کرد: قضاوت درباره آمار را به عهده اعلام کنندگان آمار می گذاریم.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه آمار کاهش 5/6 درصدی نرخ بیکاری هم جای تقدیر و تشکر دارد به حوادث منطقه اشاره کرد و خطاب به نمایندگان گفت: حوادث منطقه را دقیقا ملاحظه کنید و وضع ایران را بنگرید، "یک جزیره ثبات در مجمع الجزایر آدم کشان در منطقه"، این به مجاهدت سرهنگ هایی است که همواره در انتخابات مورد ظلم واقع می شوند و در مواقع خطر مورد لطف، این یک ملت رعناست که به سرهنگ های خود احترام می گذارد و قدردان آنهاست، باید دید مذاکره کنندگان حقوقدان چه میزان این مذاکرات را قدر می نهند.

بذرپاش با طرح این سؤال که آیا جان کری هم در مذاکرات می گوید که اگر توافق نکنیم جمهوری خواه ها برنده انتخابات می‌شوند؟ گفت: بزرگترین انتقاد به تیم مذاکره کننده است، روشی که آمریکا را دچار خطری محاسباتی می کند.هیچ توافقی از عدم توافق بدتر نیست و این یک شعار قاجاری است که تاریخ درباره آن سخت قضاوت خواهد کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید