صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم

تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای باور کند که او با ما نیست

تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای باور کند که او با ما نیست
بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا با حمایت از گروه‌‌های منافقین و تجهیز آنان، موجب شهادت بسیاری از جوانان پاک انقلاب اسلامی شد و بعد از آن نیز، آمریکا با حمایت و تحریک صدام، جنگ 8ساله را که موجب شهادت صدهاهزار ایرانی شد به ملت ایران تحمیل کرد.
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به نیویورک، گفت: امیدواریم تیم مذاکره کننده هسته‌ای در سفر نیویورک آگاه باشد؛ باید خطاب به تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان گفت که باور کنید، اوباما نیست.

وی با بیان اینکه جنایات آمریکا علیه ملت ایران منوط به دوران بعد از انقلاب اسلامی نیست، گفت: در بحث ملی شدن صنعت نفت و کودتای 28 مرداد، همه دیدند که آمریکایی‌ها چگونه علیه ملت ایران اقدام کردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا با حمایت از گروه‌‌های منافقین و تجهیز آنان، موجب شهادت بسیاری از جوانان پاک انقلاب اسلامی شد و بعد از آن نیز، آمریکا با حمایت و تحریک صدام، جنگ 8ساله را که موجب شهادت صدهاهزار ایرانی شد به ملت ایران تحمیل کرد.

وی با اشاره به سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا، تأکید کرد: چگونه می‌توان به دشمنی که حتی به هواپیمای مسافربری رحم نمی‌کند، اعتماد کرد و گفت که اگر قول بدهند، به قولشان احترام می‌گزاریم؛ مگر یادمان رفته اینها در همین بحث توافق ژنو هم به قولشان عمل نکرده و به‌خلاف توافق‌نامه تحریم‌های دیگری را علیه ملت ایران صادر کردند.

بذرپاش با بیان اینکه آمریکا با راه‌اندازی شبکه‌های متعدد ماهواره‌ای به جنگ با ملت ایران آمده است، گفت: تحریم‌های اقتصادی آمریکا موجب تنفر ملت ایران از حاکمان کاخ سفید شده است؛ آمریکایی‌ها می‌‌خواهند ملت ایران از دانش‌ هسته‌ای محروم و نیازمند دیگران باشد لذا مسئولان محترم بدانند و باور کنند که او، با ما نیست.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید