صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در جلسه شوراهای تبیین مواضع بسیج دانشجویی

توافق در وین قطعا باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد

توافق در وین قطعا باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد
استراتژی دبه و ضرب‌الاجل کنگره، دو اهرم فشاری است که آمریکایی ها برای اینکه ایران بیانیه لوزان را بپذیرد به کار گرفته اند.
به گزارش خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه اعضای شوراهای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سراسر کشور درباره مذاکرات هسته‌ای در وین گفت: آمریکایی‌ها شروطی سخت‌تر از بیانیه لوزان پیش کشیده‌اند تا طرف ایرانی به مفاد بیانیه لوزان بسنده کند.

وی افزود: این در صورتی است که بیانیه لوزان و فکت شیت آمریکایی سرشار از نکات سیاه و منفی بود که از جمله آنها محو صنعت هسته‌ای و وعده نسیه رفع تحریم‌ها می‌باشد.

بذرپاش با تأکید بر نپذیرفتن مفاد بیانیه لوزان از سوی تیم مذاکره‌کننده ایرانی ضمن تقدیر از تلاش‌های آنها گفت: مذاکره‌کنندگان کشورمان باید بدانند که استراتژی دبه و ضرب‌الاجل کنگره دو اهرم فشار برای پذیرش بیانیه لوزان از سوی ایرانی‌هاست.

وی تصریح کرد: توافق در وین قطعا باید به تصویب مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی برسد و در غیر این صورت بلااثر خواهد بود چرا که مسیر قانونی خود را طی نکرده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همانطور که توافق در آمریکا باید به تصویب کنگره برسد در ایران هم شروط مشابهی دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید