صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در مراسم افتتاحیه اولین پایگاه بسیج رسانه

هر زمان که به یک ۹ دی احتیاج داشته باشیم، بسیجیان به عرصه می‌آیند

هر زمان که به یک 9 دی احتیاج داشته باشیم، بسیجیان به عرصه می‌آیند
آدم خوب در تاریخ کم نیست و تفاوت بسیجی با سایرین هم در این است که زمان عمل بسیجی در لحظه و به جاست.
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران درحاشیه افتتاح اولین پایگاه بسیج رسانه در شبکه اطلاع‌ رسانی دانا اظهار داشت: تشکیل پایگاه نه تنها یک فعالیت معمولی، بلکه شروع یک فعالیت متفاوت در صحنه رسانه‌ای کشور است.

وی ضمن تبریک برای بسترسازی این امر، گفت: پیاده روی اربعین نشان داد که بسیج مردمی پتانسیل بسیار عظیمی برای حضور در صحنه را دارد.
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به فیلم مختار و تأثیر به سزایی که در به تصویر کشیدن واقعه عاشورا داشت خاطرنشان کرد: شخصیت مختار و سلیمان از شخصیت‌هایی بودند که در زمان خود افراد بسیار بزرگی بودند.

بذرپاش با اشاره به این موضوع که بیش از چند هزار نفر پس از عاشورا برای خون‌خواهی امام حسین(ع) به شهادت رسیدند تصریح کرد: اما نام هیچ کدام از این افراد در تاریخ مانند نام 72 تن از یاران امام حسین(ع) ماندگار نشد.

وی افزود: تفاوت این شهیدان در این است که کار آنها متناسب با لحظه بوده است و دقیقا پشت سر ولایت و رهبر خود قدم برداشته اند.
نماینده مردم تهران در مجلس ضمن بیان این موضوع که عمار یک سرباز گوش به فرمان حضرت محمد (ص) بود که خداوند با کار خودش و طبق وعده خودش او و دیگر یاران با وفای پیامبر را در تاریخ ماندگار کرد، گفت: آدم خوب در تاریخ کم نیست و تفاوت بسیجی با سایرین هم در این است که زمان عمل بسیجی در لحظه و به جاست.

بذرپاش تصریح کرد: جنس تاریخ از تکرار است و هر زمان که تاریخ به یک 9 دی یا 22 بهمن احتیاج داشته باشد بسیجیان به عرصه می‌آیند و نمی توان این حضورها را از تاریخ حذف کرد؛ چرا که حقیقت مسیر خود را پیدا می‌کند حتی اگر به اندازه یک نهر کوچک یا جوی آب باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید