صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در برنامه چراغ سبز رادیو گفت وگو

باید سواد رسانه ای مخاطب را افزایش دهیم

باید سواد رسانه ای مخاطب را افزایش دهیم
بسیاری از مشکلات اجتماعی که پیش آمده است مانند طلاق، ۵۰ در صد کسانی که ابراز کردند که به چه علت طلاق گرفته اند ، به علت دیدن برخی از فیلم های ماهواره بوده است .
مهندس بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص جمع آوری یا آزاد سازی ماهواره در برنامه چراغ سبز رادیو گفت وگو  بیان کرد : زمانی که ما پدیده ای مواجه می شویم و این پدیده شیوعش از حدی بالا تر می رود ، طبیعتا مکانیزم های تعامل دولت ها و حاکمیت ها نسبت به این پدیده در گذشته باید تغییر کند . ما باید در درجه اول یک تحلیل خوبی در این زمينه از مردم داشته باشیم که آیا ماهواره وسیله خوبی است كه به سمت ماهواره رفتند یا اینکه توده مردم که از این وسیله استفاده می کنند علم کافی راجع به این پدیده ندارند و یا تبلیغات باعث شده است به سمت ماهواره بروند .
 
وی اظهار داشت : اول باید یک شناخت درست از مردم داشته باشیم . بسیاری از مشکلات اجتماعی که پیش آمده است مانند طلاق ۵۰ در صد کسانی که ابراز کردند که به چه علت طلاق گرفته اند ، به علت دیدن برخی از فیلم های ماهواره بوده است .

مهرداد بذرپاش اذعان داشت : شبکه های ماهواره ای طوری طراحی شده اند که ناخود آگاه یک سبک زندگی متفاوت از یک سبک زندگی در تراز ملت ایران را نشان می دهد و یکی از کار هایی که ما در این زمینه می توانیم ، انجام دهیم ، این است که باید سواد رسانه ای مخاطب را افزایش دهیم . باید مخاطبین بدانند که گردانندگان و راه اندازان این شبکه ها چه کسانی هستند و از نیت آنان با خبر شوند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید